Osli - Lovely Summer 2010

Do oldalán bukkantam erre a játékra, amit Osli hirdetett meg. Szép kiegészítőcsomagokat lehet nyerni a Happy Summer Days csomagjához. Nem is annyira a nyereményért készítettem oldalt, hanem mert amúgy is szezonja van a nyári emlékek feldolgozásának, így ez pont kapóra jött.
Ezeken a képeken a kerekdombi termálfürdőben készített képekből van 3. Izgi volt, mert Lili is a vízben volt (mondjuk ez egyértelmű, a képekre nézve :P), én is és a fényképezőgép is. Utóbbit nagyon féltettem, márpedig kapta rendesen a vízpermetet, amit a szökőkútból felénk sodort a szél.
De még működik most is...
Oslinak egy igazán nyárias színű készletét használtam fel, olyan, mintha egy tál déligyümölcsbe bámulnék...igazán friss színek!
A Sunfruits még letölthető
És a kép:

Nincsenek megjegyzések: