CSD - Dare to be bold challenge ~ Style

Huhhh.... még egy részletet kipipálhatok, ezennel meg vón' az 5/4 is. Féltem ettől, mert szövegelni kellett .... az elmúlt év egyik fontos eseményéről. A szöveg ez: "Lili haját születése óta én vágtam. Beültettem az etetőszékébe, vagy később a fürdőszobában, állva elintéztem a haját. Sokszor napok múlva is ollóhoz kellett nyúlni, mert olyan egyenetlenül csináltam meg szegénynek. Aztán tavaly februárban elvittem a fodrászomhoz, akivel azóta is nagy barátságban van és állandó kuncsaftjává vált." ....Mostanában már újra a felső képre hasonlít inkább.
|Credits|
Template Busy Bee Snowflake Cluster Freebie 2

1 megjegyzés:

Rita(006) írta...

A Hölgynek jelentem mindkét hajviselet jól áll! Kvázi mindegy kinek a kezében az olló, nem lehet elrontani a haját!