OKC /updated/

Hosszú idő után újra OKC-ra jelentkeztem a DST-n. Nagyon megtetszett a Extase készletének előnézetije, a színek és az elemek is, hogy a papírok párosíthatóak és naturálisok.
2 oldalt készítettem, egyiket jobban élveztem, mint a másikat. Jó volt újra órákig babrálni rajta /mondjuk, az első template-jében amúgy is van anyag bőven/, és jó volt, hogy bármit is raktam egymás mellé, az passzolt, ebből kifolyólag a bőség zavara, a határozott határozatlanság miatt el voltam velük kisebb-nagyobb megszakításokkal 1-1 délután.
De a designernek is tetszettek, akinek művészneve Keep In Touch.

Paris
|Credits|
Keep In Touch Designs - Kiss Me Idiot
Ezekben a boltokban: GDS és SFT
Idézet: Every city has a sex and an age which have nothing to do with demography. Rome is feminine. So is Odessa. London is a teenager, an urchin, and this hasn’t changed since the time of Dickens. Paris, I believe, is a man in his twenties in love with an older woman.~John Berger~
Fonts: Promocyja és Dustismo Roman
Fotók a webről

A másikat a Scrapping Fairytales egyik kihívására készítettem.
Salut
|Credits|
Keep In Touch Designs - Kiss Me Idiot
Kapható itt: GDS és itt:: SFT
Louise Franks Designs - Playful Template

És maga a készlet:

1 megjegyzés:

treza írta...

Mondom én, Annya, a pakolás Nagyasszonya vagy! Hihetetlenül jók lettek ezek is!