MemoryScraps - SZÜLINAP!

Nagy a készülődés Joyce-ék háza táján....a héten elkezdődtek a szülinapi buli előkészületei. Nagy leárazások vannak a boltban, a CT tagok és a moderátorok készülnek a kihívásokkal rendesen, amikről EBBEN a fórumban lehet értesülni. Innen lesz elérhető a blogtrain is 27-től!
Emlékszem, én tavaly nagyon bele voltam gágyulva, össze is nyeregettem egy csomó készletet ;)


2 hatalmas kollab készletet is kiadtak. A Fancy Dress Party Collab  10$ elköltése után automatikusan megkapod, és a másikat is, a Crazy Little Thing Called Love Collab-ot is, ha 20$-t költesz!
Persze egyenként is vihetőek.

Én a Fancy Dress Party Collab-bal hoztam most egy oldalt.

A fotó a Gyulai Várfürdőben készült
Dress Up!


3 megjegyzés:

Toni írta...

Tudom már párszor igértem, de 1x akkor is megtanulok pakolni! Hihetetlen jó színekkel garázdálkodtál megint: bírom nagyon sárga-kéék-barna kombót!

Gólya írta...

Jó, hogy írtad, el is fogok nézni arrafelé megint :)

pufiindian írta...

Szuper a pakolás is, de a két fotó egymáson... na az nekem nagyon bejött, pedig csak apróság de milyen jó ?!
Lili már igazi fotómodell, nagyon szépen lehet Őt lekapni.
Bájos és mindig természetes.