Tinci Designs - Love Steps 2

Tinci újra kitett magáért. Újabb szerelmes lépéséhez, a Love Steps 2-höz először egy mindkettőnk számára nagyágyúnak számító designer készletét vettem elő.
Népszerűsítem Tincit a SO háza táján is :)
 
 


Save moments
|Credits|
This Is Me by Captivated Visions
Tinci Designs - Love Steps 2
Feli - Memories Of Austria WA Freebie

~~~
Másik oldalamhoz BeeDee-től nyertem a készletet. Igazából nem ilyen stílusú oldalhoz tervezhette ezt Szilvi, hanem az art journalhoz, ám én meg nem erőltetem azt, ami nem megy, így maradtam a pakolásnál.
De azért van benne maszk meg blending meg miegymás is....

All You Need Is Love Art Series Full Kit by BeeDee

Forever and Ever
|Credits|
All You Need Is Love Art Series Full Kit by BeeDee
Tinci Designs - Love Steps 2
Britt-Ish Designs - Sketch That alpha
WebPhotok

1 megjegyzés:

Evus írta...

Ez a lányka egyre szebb és anyuka tökéletes oldalakba foglalja!