MemoryScraps újdonságok + Anyák napja

Lili verselte a mamájának:

Édes-kedves Nagyanyókám!
Anyák napja van ma.
Olyan jó, hogy anyukámnak
Is van édesanyja.
Reggel mikor felébredtem,
Az jutott eszembe:
Anyák napján legyen virág
Mind a két kezemben!
Egyik csokrot Neked szedtem
Odakünn a réten.
Te is sokat fáradoztál
Évek óta értem.
Kimostad a ruhácskámat,
Fésülted a hajamat.
Jóságodat felsorolni
Kevés lenne ez a nap.
Köszönöm, hogy olyan sokat
Fáradoztál értem,
És hogy az én jó anyámat
Felnevelted nékem.


Elsőnek tehát az anyák napi készlet és az anyák napi oldalam



A Mother's Heart Collaboration by Sabrina's Creations and Designs by Anita


 
My Mother
|Credits|

 
***
Aztán egy amcsis oldal



 


U.S.A.
|Credits|
Webhotos
***
Aztán, akinek a készleteit a ragyogó színei miatt imádom

 

 


Unique 
 

1 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Az anyák napi oldalad valami fergetegesen klassz lett.Nagyon tetszik.