Everyday Project by Studio Basic and Dunia

Ugyebár hétvégén iNSD volt...remélem, mindenki szedett össze sok-sok szépséget. 
Jómagam 2 blog hop-on sorakoztam végig magam, a P&Co készletén és a Digiscrap Parede készletén. 

És bár Just Jaimee-nek CT-tagja vagyok, de a hírleveleiben, amik az iNSD alatt napi szinten jöttek, csudaklassz készletet szedhettünk össze. Amit most jól nem mutathatok meg, mert a felíratkozók még 7-ig letölthetik, aztán ezzel a lendülettel áruba is bocsájtja egy későbbi időpontban a TLP-on.
És a felíratkozók között hetente 3- nyertest sorsol ki a Newsletter Lottery-n.


De most a SSD-n talált kihívásról...
Studio Basic-et már a Memory Scraps-on is csíptem, sajnáltam, mikor elment. De szó se róla, a Sweet-es csajok közé jobban beillik.
Most ő indított kihívást, ahol az általa megadott oldalak közül lehet választani és azokat liftelni kell.

Én Carrie oldalát választottam....szerintem ez volt a legpakolósabb :)

És egy Dúnia - Studio Basic collabot használtam hozzá, amit amúgy is imádok...
(meg 1-2 Dú készletet kiegészítőként)


Happy Day
|Credits|
Positive Vibration Kit by Dúnia
Cherish Collab by Dúnia Designs
Font: Luna Bar






Nincsenek megjegyzések: