ASS - Grab a Freebie - little r BIG M

Angel Scrap Shopjában Faba, a tulaj ENNEK a kihívásnak a háziasszonya. Gyönyörű zöld, barna, fehér minikészletet adott nekünk, hogy készítsünk belőle oldalt.
Íme az oldalam:
Lám-lám, van egy szelíd motorosom is!! :D
A bukót nem mertük a fejére tenni, mert félő volt, hogy lefejeli a tankot, mint vasorrú bába a mágnesasztalt. :P
Ja, és ebből gazdálkodtunk:

A másik, hogy komolyan meg kell tanulnom most már a template használatát, mivel le is töltöttem párat, no, meg NYERTEM! is.
Ezúttal is köszönöm Évadrágának, hogy szólt, mert én biz' el is felejtettem, mit és hová írtam. Ha ő nincs, most úszik a sablonom máshoz....
Tulajdonképpen ezt az oldalamat is egy sablon alapján csináltam (Busy Bee-Easy breezy 2), de úgy, hogy .......
Nem csak behúztam az elemeket, papírokat, áááhhhh, az nekem nem megy!
Betöltöttem 2 odalt a DSA-ba, az egyik a template volt, a másik a saját.
Osztán pakoltam a template-re > kivág > én oldalam > beilleszt. És ez így ment, míg készen nem lett.
(Nem röhög!)

1 megjegyzés:

evadraga írta...

Szia Nóri!
Jól megbonyolítottad az életed ezzel a sablonnal :) (bizony röhög) ;)

Nekem van köszönni valóm, hogy általad rátaláltam arra a fincsi kis site-ra!

Nagyon cuki a motoros oldalad, és annyira bájos! Olyan jó érzékkel tettél egy ilyen fiús-témát kislányossá! Nagy gratula! :)