Megmérettetés ~ CT Official Contest a CoolScrapDigital-on

Elérkeztem az utolsó fordulóhoz, most már nem lapítok tovább...

2 hete kezdődött. Napokig gondolkoztam, hogy jelentkezzek-e? Odavaló vagyok-e? Megfelelek-e? VAGYOK-E OLYAN JÓ, hogy jelentkezhetek egy ilyen versenyre?
Mindig is voltak önértékelési problémáim, ezért hezitáltam sokáig. Végül felíratkoztam, vesztenivalóm nem volt, csak nyerhettem, minimum 1 készletet :P

És meg is jött az első készlet Karentől = KakleiDesigns, amivel ezeket az oldalakat készítettem:
az instrukciók alapján:
Layout 1
You must include 2 papers, 1 word art, 1 frame, 1 cluster made with no less than 5 elements included in the kit, a tittle, and a minimum of 2 photos or images that one of them must be blended somehow.
And: very important, you must create your layout using the middle part of your page, it can be done vertically or horizontal, using the whole top border, bottom border, crossing or the middle center but it must be focused at the middle.

Layout 2
For our second layout, we are going to receive some help and inspiration from this beautiful Vintage ad:
I want you to check the composition, and get inspired by that. But, this is not a scrap-lift, being inspired doesn't mean to copy the ad as it was a template, inspired by composition (not colors, theme, etc) means that you create your own layout using this advertising composition as a guide you can base your inspiration in order to create your layout in your own creativity terms.
Your layout must include at minimum the following items from the zip:
1 paper, 1 photo/image, a journal, a tittle and 6 elements.

Layout 3
This will be a relaxing layout, pretty free when you can lead your own creativity, so there's no rules, just using only papers, elements including in this kit and make a layout based in any theme you want, have fun, be creative, relax and show us what can you do...

But most of all HAVE FUN!!!

Éééés, továbbjutottam!

Round2
A második készletet Pasko küldte, akit közel érzek magamhoz....vele is volt már dolgom, szereti is az oldalaimat, és neki is van egy vörös hajú lánya, amiről már ITT írtam.
Szóval a Pasko készletével készült oldalaim a következő
címszó alatt láthatók.
Most is 3 oldalt kellett készíteni, de nem volt, csak egyetlen kikötés:
az egyik oldalt sok "kihasználatlan, üres hellyel kellett elkészíteni, hogy a papír érvényesüljön.
Nem volt gond....

Ééééés, megint mehettem tovább!!

Elérkeztünk az utolsó körhöz - vagy nem tudom, mert még van egy galéria, abba nem tudom, mit kell majd feltölteni? -, amihez PaciDesigns adta a készletét, a Fantastic Land-et
Csodaszép papírok és elemek vannak benne, viszont az instrukciókkal alig-alig tudtam összeegyeztetni
Layout 1:
ONE RULE: ScrapLift this layout
(Designer: Doudou'S Design Layout from Kamaelle)

Layout 2:
Create a romantic layout using a minimum of 2 or more photos, 2 or more papers and a cluster made with no less than 4 elements.
Add a brief journal and a tittle.
So, have fun, enjoy yourself and good luck!!!

És az oldalaim:
A scraplift

És a romantikus

Nem tudom, de nagyon megizzadtam ... ezekkel a harsány színekkel romantikusat csinálni...
De asszem sikerült :)

És amit korábban írtam, hogy mellőzöm Lili képeit - ehhez a versenyhez nem akartam Lili fotóit használni, ezekhez használtam inkább a guglin keresett fotókat.
/Round3 gallery/

Drukkoljatok velem!!
Aki bekerül, a CoolScrapDigital shopjából válogathat készleteket = mézesbödön

5 megjegyzés:

erzsocica írta...

Imádom a második, megizzasztós oldaladat, klassz fotókat használtál hozzá! Drukkolok, hogy bekerülj, és rengeteg fantasztikus készlettel gazdagodj!!!!

Secima írta...

Gratulálok! Csodaszép oldalakat készítettél megint. Nem csoda, hogy továbbjutottál a versenyben. Drukkolok, hogy elérd, amit szeretnél és még sok-sok szépséges oldallal gazdagodjon a galériád. :)

Pertine írta...

Mi az hogy vagy-e elég jó... :) Csudaszépeket csináltál, nagyon tetszik mindegyik!
Küldöm a drukkot én is , bár a siker szerintem borítékolva!

evadraga írta...

Csak bámulok, nagyon jó vagy! Én is drukkolok ezerrel :)

Puzsi írta...

Én is hasonló problémával küzdök. Állandóan hezitálok jó-e, értékes-e amit alkotok. Tudom milyen. De most Neked tiszta szívemből gratulálok és őszintén drukkolok, hogy bekerülj a "mézesbödönbe". Az oldalak gyönyörűségesek!