A5D kihívásra - Winter Love

Tinci blogjában olvastam erről a kihívásról. Az oldal, amit készített, nagyon megfogott. Semmi rőt, semmi zöld, semmi karácsonyi, hanem csak a jeges tél. És ami még jó, hogy kihívásokon való részvételért 1 dolcsikat osztogatnak, és ha összejön 10, le lehet vásárolni.
Ha jól értelmeztem a rulest....

A készlethez és a kihíváshoz te is eljuthatsz, ha a képre kattintasz!
De érdemes a GALÉRIÁT is végignézegetni, bezony álleejtős képek vannak ott!

Az én oldalam stockfotóval és Elizabeth Jennings  WINTER LOVE versével
WendyPSimple Staps Blog Freebie template

3 megjegyzés:

Pertine írta...

Hűűűhás lett ez a kép is, bár azt a galériát nem néztem.. :)
Előnézetiben azt tippeltem hogy lilulsz most is, de szééép kék lett..

Tinci írta...

Köszi,hogy olvasod a blogomat!Nagyon szép oldalt készítettél!

Gólya írta...

Tetszetős kis kép lett! Télleg jó a sok kék!