Aktuális kedvenceim... Doudou-val és PrettyJu-val

...amiket voltam olyan trehány és csak ide nem tettem ki, a galerikben már fent van.

Az elsőt egy Mimitől kapott karácsonyi ajándékkészletből készítettem, amibe első látásra beleszerettem:
Imádom ezeket a meleg színeket, a sárga amúgy is mindig kedvencem volt.

BusyBee - Snowflake part 1
A narancsszínű rózsákról pedig ezt találtam:"Lángoló energiájukkal a narancssárga rózsák a vágy és a lelkesedés megtestesítői. Narancs rózsák gyakran szimbolizálják szenvedélyt és izgalmat, és kifejezik a buzgó szerelmet. Egy csokor narancs rózsa küldése kifejező üzenet."
...
A másik kedvenc oldal a CSD-s ct-m keretében PrettyJu - With Class készletével. Azért ezt a készletet választottam, mert szép sötétkék papírok is vannak benne. Hát, eddig 2 oldalt csináltam (másik majd 7-én lesz látható), de egyik sem sötétkék hátterű :D

FizzyPop-ra most odafigyelek, mert klassz sablonokat készít!

2 megjegyzés:

Toni írta...

Szavam nincs rá olyan szépek!

Rita(006) írta...

Jaj megint milyen gyönyörűségeseket csináltál!
Ha nem járnék itt Feléd már idén, akkor most szeretnék Neked és családod apraja nagyjának Boldogságos, megakreatív Új Évet Kívánni!