MScraps újdonságok és az új Facebook idővonalam

Sajnos a Facebookon engem is elért a vég, az adatlapom automatikusan átváltott az idővonalra. Nem véletlenül nem alkalmaztam korábban, hisz nem volt szimpatikus, nem tudok kiigazodni rajta. De majd ezt is megszokom.....de miért kell a jól működő dolgokat elrontani.....?


Már keresgéltem az új kinézethez passzoló fejlécet, így ad77 timeline template csomagja, az Our time kapóra is jött. Vasárnap elkészítettem, és sajnos nem engedték hogy kitegyem, csakis a megjelenés napján.....brü-hü-hűűűűű!!!

Már alig vártam!




 FB Timeline
|Credits|
Dear Yearly Review Project by Sugary Fancy
My friends and I are crazy. That's the only thing that keeps us sane -Matt Schucker quote

***

A másik   Dunia Patience készlete és  Busy Bee Spring Flavors: Cherry Blossom sablonjai

Imádom a csaj igazán brazilos harsány színeit. És nem is félek használni...






És az oldalam: Ha már türelem a készlet címe, akkor a Rubik kockához azt hiszem, az kell :)
És emlékezet...

Remember


Nincsenek megjegyzések: