March Storyteller by Just Jaimee

Kezdem azt hinni, hogy nem jó hatással vagyok a tervezők eladására. Már pár designer-rel átéltem, hogy miután csatlakoztam hozzájuk, kihúzták a lábuk alól a talajt, vagyis bezárt a boltjuk.
Most Just Jaimee /Kaiser/-vel is ez történt. Bezár március végén a Two Peas in a Bucket a digitális scrapbookerek előtt. Az új készlete, a March Storyteller sem jelenik meg itt, csak a saját személyes shopjában kapható. És ahhoz képest, hogy mekkora készlet, mindössze 5$-ért beszerezhető, - persze, csak ha a hírlevelére fel vagy íratkozva és megkapod a kódot ;)
De már meg is van az új boltja, mondhatom, tuti helyre fog kerülni!!


Mi most az iskolaválasztás lázában égünk. Edig 100%-ra vettem, hogy melyik suliba fog járni Lili. Nem körzetes. 
De múlt szombaton elvittem a körzetesbe (a képen a kis barátnőjével), amitől odáig van a lányom. Úgyhogy most "újratervezés..."


Pupils of the Future
|Credits|
Facebook Freebie No.1 by Lizzy Reiber
Fonts: Starts from our Eyes and CK Brandy B


"Pár" előnézeti...






Nincsenek megjegyzések: