Tinci, Tinci, Tinci, SuzyQ és Hidden Heart

Egy csokorba (postba) szedtem azokat az oldalakat, amikhez  Tinci sablonokat használtam. 
Aktuálisan a legfrissebb csomagból először is, rögtön kettő oldalt is alkottam. 

Először is egy SuzyQ készlet. 
Hihetetlen szép színek vannak benne. Korlátozott ideig volt free, most már pínzbe kerül. 


Be{you}tiful
|Credits|

Ni csak, milyen szépek...!



~~~

A második Tinci sablonos oldalam Hidden Heart friss készletével, a My Little Garden kollekcióval készült. Olyan habos-babos-csajos. Most a Scrapflowers-nél vendégeskedik és kizárólag itt kapható. 


Gardener



~~~


És végül a márciusi naptárunk. Voltam olyan "friss" és már február elején megcsináltam.... azt hittem, március lesz. Hajtanám az időt, csak tudnám, miért? 

Épp ezen oknál fogva, gőzöm sincsen, milyen készletekből raktam össze. Van benne Captivated Visions is meg River~Rose is, meg valami bolt kollabja. Lehet, az azóta már bezárt OneStoryDown kollabja? Nem tudom. 



Our march calendar
|Credits|
Hungarian Cewe calendar
Font: Curlz MT






Nincsenek megjegyzések: