1 éves az MScraps!! - 3. nap

... avagy, amit el lehet halasztani azt halaszd is el....
én is így tettem 5 kihívással.
Valaki már írta a fórumon, hogy kezdi utálni az MScrap-et. Én is valahogy így vagyok ezzel ennyi kikényszerített scrap után.
Amiket mára halasztottam:
13:00 PM GMT - SCAVENGER HUNT  ü
15:00 PM GMT - INSPIRATION SCRAP CHALLENGE ü
17:00 PM GMT - TEMPLATE CHALLENGE #2 ü
19:00 PM GMT - SPEED SCRAP CHALLENGE #2
21:00 PM GMT - SCRAP BINGO GAME ü
23:00 PM GMT - SIGGY CHALLENGE ü
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Ezt az idézetet kellett használni egy oldalhoz:
When I count my blessings, I count you twice. ~Author Unkown~
Szokás szerint... Credits: MScrap Birthday Bash blogtrain freebie
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Megint egy keresgélős, csak most kisebb és több részletet kellett előkeríteni.
Hát, hogy Helen ma sokat csuklott, az biztos! Nem is akartam ezt a keresgélőset újra eljátszani, aztán még tegnap este csak elkezdtem.
Ma meg folytattam.
De nagyon utáltam.
Mégis csináltam.
Sok-sok szebbnél szebb gondolat felötlött bennem, sok-sok válogatott szó B-vel, K-val, H-val, F-el, P-vel kezdődőek elhagyták a kis számat. De megcsináltam.....
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Ezt naná, hogy nem hagyhattam ki!
Credits:
CheYang-EHstudios - mwfy freebie
MScrap Birthday Bash blogtrain freebie
MScraps - So thankful collab kit
MiMiConcept's strip
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Bingózzunk! Ez tetszik....
A balról jobbra átlót használtam
neutral background
         1 great big photo
                     4 papers in the same tonal range
                                  record dot points or conversations
/nagyon klassz...itt volt 1 napja a bejegyzés, mindent leírtam az oldalamról, csak épp a képet nem tettem ide, csak most, és senki nem vette észre
....még én sem :D/
Papírok: MScrap Birthday Bash blogtrain freebie & So thankful collab kit
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Avcsi után most aláírcsit gyártottam
Tadamm:
Credits: CheYang-EHstudios - mwfy freebie

2 megjegyzés:

Pertine írta...

Sablont használtatok az aláíráshoz és milyen ennek a mérete?
:) Azt gondoltam, hogy ilyen lelkes vagy 7végére buzdulva..

treza írta...

Asztaaaa, komolyan beleszédültem ebbe a szülinapos játékforgatagba, pedig részt se vettem benne. Az aláírásos izé nagyon tetszik! Most a szürke 7köznapokon kipihenheted magad :)