CSD - Template challenge & Seachell's Scrapz ~ Give Thanks

Februári első CSD-s kihívásra természetesen a template kategóriában készült el oldalam. A sablont újra Karen készítette, hisz ő a szponzor és háziasszony. Hozzáteszem, aki mind az 5 kihívásán (Scraplift, Blind lift, Dare to be bold, template és salad mix)részt vesz, indul egy szavazáson, ahol a nyerő kap egy 5$-os kupont a CSDboltba!
 A készletet hozzá pedig Seachell's Scrapz -tól választottam
És az oldalam

Vers: Fésűs Éva: Őszi bújócska

A másik oldalam pedig ízig-vérig CT munka. Itt Seachell kitje egybe van ötvözve
Christaly Valentine WA-jával és
Template pack 4 -jével
Fotó a webről
GSO from Tipou2067 - THANKS!

3 megjegyzés:

Gólya írta...

Hű, ez nagyon nagyon dögös lett, ez utóbbi, persze a másik is, de azt már azt hiszem a tetthelyen dicsőítettem :)
Az 5 dolcsi jár automatice (?), én megcsináltam mindaz5öt. :)

Pertine írta...

Imádom az őszt és szuperek az oldalaid csajszi! De mi marad a hónap végére? ;)

Lili'sMother írta...

GólyaTimi: rosszul írtam....azok közt akik mind az 5-ön részt vettek.....lesz szavazás és ott a nyerő.
PertineTimi: nem értelek :)....mi marad? Van 10 havi kihívás+ 1 heti (csak a CSD-n), 2-vel vagyok kész....szerintem lesz mit csinálni :D