CSD - Heckenzwerge Design ~ Grabbag 01-2010

Hát apám, ilyen névvel élni ..... 
De azért kiválasztottam a szépnevű designertől egy zsákbamacskát, amiről csak annyit lehetett tudni, hogy van benne sablon, papír-pakk ,elemek és egy betűkészlet. Túl sok választéka amúgy sincsen, ami látható volt az meg mind fiús. Úgy voltam vele, vagy csinálok egy bradpittes oldalt, avagy belenyúlok a zsákba.
Az utóbbit választottam én nem bántam meg! Extra sebességgel készültek el az oldalaim. Fotót mindkettőhöz ugyanazt használtam. Sablonokat is használtam, ám azokon annyi mindent és olyan mértékben változtattam, hogy a szülője sem ismerne rá....
A harsány
GSO from Heckenzwerge
Thanks!
~
És a puritán
És ami a készletből látszik:

2 megjegyzés:

Gólya írta...

Hű, mindkettő nagggggyyyyon bejön, de a puritán egyenesen óriási!

Toni írta...

Nóra a nagy varázsló! Családostul gyünnek nyuszikák a kalapból, amit persze lengetek a tehetséged előtt!!!!