CSD - Created by Jill ~ A Squeeze of Lime - Kunderával

Ma egy egyszerűt hoztam ... de ez nekem már szinte nem is scrapbook.
És ez ugyanaz a készlet, amiből a Timis oldalamat csináltam. Nekem AZ jobban tetszik a vibráló háttérrel.



Idézet: Milan KunderaHa gyerekem van, ez azt jelenti, hogy az emberre szavazok. Ha gyerekem van, ezzel mintha azt mondanám a világnak: megszülettem, kipróbáltam az életet, és olyan jónak találtam, hogy úgy döntöttem: érdemes megismételni.

|Credits|
HeatherT-TemplateTuesdays-5

2 megjegyzés:

Rita(006) írta...

Nem scrapbook? Akkor mond má meg mi a csuda ha EZ nem az? Istenkirályos, nekem nagyon de nagyon bejövős EZ az oldalad (bocsi, de jobban mint a másik). Ugyan szokatlan Tőled valóban az ilyen visszafogott, egyszerű szerkezetű alkotás, de EZ TELITALÁLAT LETT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toni írta...

Anya! Ez a csodával határos!!!! gyönyörű: a letisztultságával, az érzelmi túlcsorgásával! Teljesen a hatása alatt vagyok!!!!