River~Rose Sunshiny Day - Az én tökéletesem....

Még River~Rose Sunshiny Day készletével is adós vagyok, ami már múlt csütörtök óta kapható. Hát igen...vannak, akik szabadságon vannak, nekünk most sűrűsödtek be a dolgaink. Reggelente Lilivel irány a szomszéd város, mert 8-tól úszni tanul a lelkem. Kb. 10-re érünk vissza az oviba, utána melózok. És, mivel később megyek be, így később is jövök el, 5 óra legtöbbször, mire Lilit kihozom az oviból. Aztán már sokszor örülök, ha esténként a ct-imet teljesítem (ez nem panaszkodás!), és a galériákba feltöltöm a megjelent készletekből az oldalaim, ami már idegőrlően sokáig tart (ez a panaszkodás!). Blog írás meg marad hétvégére, ilyenkor jön jól a Blogger időzítési lehetősége.

A készlet:

Az oldalam, ami a FPD júliusi template kihívására is készült:
|Credits|
Little Green Frog - July template challenge
És egy kis átalakítással megfelelővé tettem az eheti Cewe kihívásra is. A múlt heti "csinálok amit akarok" után az első forduló háziasszonya, azaz feladat kiötlője Treza. ITT láthatóak a következő hetek feladatai
Treza pacákat és maszkot rendelt. Íme az oldal, a LightningBug Creations pacáival feldúsítva

3 megjegyzés:

treza írta...

Pacákkal dúsítva vagy sem, ez a mosoly TÖKÉLETES!!!

Gólya írta...

Hé, hová tűnt el a hozzászólásom???? Nagyjából hasonlót írtam, mint Treza, nekem a nem pacás picit jobban bejön, de Lili mindkettőn tökélet! :)

Toni írta...

ismerős az érzés! Vadul futkosás magam után! De legalább szép, ha lobog a hajam! Annyira em szép, mint a lányod, mert ő királykishercegnő! Csucsa vagy bébi! Te meg paklászhercegnő!