River~Rose Designs ~ Livin' Life Loud Bundle - 5 dolog...

Krissz újra ötletbörzézik a Cewe-n. "Mindenki azt csinál, amit akar" felkiáltással várja az oldaltémákat, amiből aztán majd hetentre kisorsolja a heti feladatokat az elkövetkezendő hónapokban. Ha szerencséje van, jó sokan készítünk oldalt az eheti kihívására. /2 mondatban 3x a "heti"/

Más oldalak kihívásai között már láttam ilyen 5 dolog, 10 dolog kezdetű feladatot. Nagyon tetszik, ráadásul kép nélküli, ráadásul szövegelést "kényszerít" ki belőlem. Utóbbival ugye bajban vagyok, sosem voltam/leszek az a csacsogós fajta. Csak nézem, azaz hallgatom, olvasom azokat, akik a semmiről is oldalakat képesek írni, órákat képesek folyamatosan beszélni. De mondjuk, ha valaki jól ír, /értem ezalatt, hogy jó témáról, érthetően, főleg magyarul~magyar szavakat használva, annak várom minden mondatát. Itt most Lakótárs-ra gondolok és a Hommelette blogjára, ami szerencsére újra beindult.

Na, jól elkanyarodtam a témától....szóval 5 dolog, amit a digiscrap-ben szeretek

|Credits|
LittleGreenFrog template
Betű: Miss Lankfort
Livin' Life Loud Bundle by River~Rose

3 megjegyzés:

Rita(006) írta...

YES! Én is néztem ilyen kihívásokra készült oldalakat, és tervesztem is készíteni magamnak egyet. Na majd most! Már várom a TE kihívásod!
Az oldalad ismét csúcs lett! És tudd, hogy nem csak nézni élmény Téged, de OLVASNI is!!!!!!!!!!!

kreatívhit írta...

Hát a szöveges oldalak nekem sem erősségeim.Bár fejlődőkepés vagyok:)
Az oldalad nagyon szuper.Klassz ötlet volt.

Lili'sMother írta...

Rita! Dehogy írok én jól!! Azért van önkritikám.
De az bosszant, mikor valakinél a butaság társul a szorgalommal és még hangos is.

Fegya! Azt észrevettem, hogy szűkszavú vagy, de nekem tetszik! Ebbe legalább nem zavarodok bele :)