PhotoCowGirl - Chocolate Kisses: Cher.ish

Május 1-én jelentkeztek tavaly az első baljós jelek. Iszonyúan megijedtem akkor. És szeptemberben kerültem orvos szeme elé. Ha bárkinek, bármilyen bőrproblémája van, ne várjon, ne kérjen időpontot, csak menjen szélsebesen és egyenesen az orvoshoz!
Ezek a képek a tavalyi majálison készültek. Remélem, az idei szebb élményeket fog tartogatni.

DST GSO from Westy26
|Credits|
PhotoCowGirl - Chocolate Kisses
PhotoCowGirl - My Favorite Pages Templates
Kathie Winters - Memories Made WA

5 megjegyzés:

Margó írta...

Az egyik kedvenc színem a barna! .. mellé vagy ez a most használt színed, vagy a türkizes kék! Tetszik a fotómanipulációd is!
Mostantól viszont mindent tarts be, amit mondanak, és éltesd magadban, hogy győzni fogsz! Tudod, hogy van kiért!!! A háttérből gondolok Rád!!!

Toni írta...

Én nem ismerem a "titkodat", viszont érzem az erődet! Nem kérdés, hogy Te nyersz! Gyönyörű az oldalad!

Era85 írta...

Ismét varázslatosat alkottál! Szívből remélem, hogy te nyersz!

Rucola Designs írta...

Gyönyörű oldal! Remélem, jól alakulnak a dolgaid, egészséged!

erzsocica írta...

Én is remélem, hogy minden rendben veled, kitartás!!!!
A fotók szuperek, tényleg olyan varázsos-majálisos az egész hangulata. A pakolásról már nem is beszélve! Klassz ez a háttér!