SWEETDIGI - Heure turquoise

Már két napja dolgozok ezen az oldalon a burkolás közepette. Nem azért, hogy olyan szép legyen, hanem, hogy egyáltalán készen legyen... egy mester sincs, aki megbízható lenne, nem hiába odázgattam én ezeket a munkálatokat, tartottam tőle nagyon - ezt a következtetést vontam le. Egyik sem külömb a másiknál, és mindegyik fikázza a másikat....:S ... borzasztóak.
Még majdnem meg is lettem ejnye-bejnyézve SweetDigi által, kicsit megcsúsztam az oldalával. Ilyen még nem volt....de azért kész lett.
Template: BusyBee - Easter Baskets freebie
A vers a webről lőve:
What is a Blue Rose?
Blue rose will blossom in the snow,
before I ever let you go,
Blue roses will grow up to the sky,
before I ever make you cry

3 megjegyzés:

Toni írta...

Nálunk tovább vannak örökítve a mesterek családilag, barátilag. Aki ráakad egy kincsre, az továbbítja mindenkinek. Így nálunk minden meló határidőre(!) és tökéletes minőségben készül! Egyszer fűztem rá egy asztalossal (az eredeti szakászunk elment külföldre dolgozni), na azzal jót veszekedtem, meg alkudtam: soha többet! Azóta van másik és meg is becsülöm!
Lilinek a fehér is jól áll! Nagyon szépet pakoltál!

Evus írta...

Annyira ügyesen pakolsz és továbbra is nagy szerelem a kislányod haja + a kék, a fehér! Istenien összeillenek!

erzsocica írta...

Csodás lett, úgy cakkumpakk: a fotók, az elrendezés, a pakolás, a színek....első látásra szerelem!