Nagy találkozás

Rengeteg elmaradásom van! De a padlólap lent van, polcok a helyükre kerültek, majd nyáron folytatódik a festéssel. Addig meg a kis homeless konyhai cuccokat pakolgatom és az elhalasztott tavaszi nagytakarítást csinálgatom. Csak szépen lassan, hisz úgysem szalad el....

Viszont Random bának mostanában bejöhettem, hiszen Kovaxka Think Green készletét is megnyertem  és OsDesign boltjában is vásárolhattam 5$-ért, mert én nyertem a 2. heti játékán. Ja, és Laurie Ann Sweet on you készletét meg a DST-n nyertem.
Ezen kívül Bettie meghívott a csapatába és május hónapban mleCard-nál vendégeskedem.
Pfffüüühhhh.... Szóval így szép az élet.... :)

Krissz arra kért meséljünk a Húsvétunkról. Túl sok mesélnivalóm a konyha evakuálásán kívül nincsen.
Hacsaaaaakneeem...
Véégre...!
És eljött a várva várt pillanat!
Találkoztunk és ismerkedtünk!
Amire már hónapok óta vártunk!
Amit oldalba foglaltam így cc. 1 hét távlatából.
Amihez Rucola - Think Green-jét használtam.
Mi mást is, hiszen Pertine KVMB-ként maga is zöld szívű. Ugye Timi?
Template: Cindy Schneider - ScrapSnap3
Gyere máskor is!!

6 megjegyzés:

nine írta...

This was when you met Timi? yes! I'm so happy you met together, what a fun time!

Rucola Designs írta...

Ezek a nagytalálkozásos oldalak a legjobbak, örülök, hogy az én készletemet választottad hozzá! Csúcs lett, a komment a szívem csücske! :)

Rita(006) írta...

Eszement jó! Zöldet a zöldnek! A pakolásodról nem is beszélve! Öregem míg élek nem leszek képes erre amire Te. elégedet vagyok magammal, ha max. 1 lepkét és 1 virágot sikerül rászenvednem az oldalamra (ja azokat is előtte vagy fél óráig húzogatom fel-le, jobbra-balra). Szóval Te vagy az etalon számomra tudj róla!

kreatívhit írta...

A te oldalaid mindig olyan különlegesek.Remek hangulatú ez is.

erzsocica írta...

Először is nagy-nagy gratula a sok nyereményhez és a vendégeskedéshez!
Az oldalad nagyon klassz és szuper zöld. Édesek a fotók, és tetszik a pakolásod!

Toni írta...

Yippi! Sok fotós is, pakolós is, tartalmas is, jó kommentes is! Mit mondjak: vizuális orgazmus! Köööszi!