Sclerosis multiplex

Marcius 14-20 - a National Multiple Sclerosis Awareness hete.
Összefogott hát
 34 designer
és készítettek egy mega-kitet, a "Movement", aminek bevétele adomány lesz a National MS Society részére.
A mega szó nem is jó kifejezés erre a készletre...megával már dolgoztam, viszont ez.... pl. , mikor töltöttem le, már az is 1 órát vett igénybe.... vagy a méretét, mikor megláttam, nem hittem a szememnek: 2,14Giga
De van is benne anyag: 190 Papír, 419 Elem, 3 betűkészlet,és a gyorsoldalak, amiket mi készítettünk.
De készlet vásárlás nélkül is lehet adományozni Mandy's BikeMS ride oldalán, ahol mindent meg lehet tudni magáról a betegségről is.
A készlet ára 10 $, ami abszolút nem sok érte, csak össze kell hasonlítani a tartalmát egy szimpla kittel, ami 4-5 dolcsi. Ezzel a készlettel meg el van az ember egy ideig....
Ez most egy olyan dolog, amire büszke vagyok, hogy részt vehettem benne!

És az oldalaim, amiből a QP-ket is készítettem

Ezen a képen is ott van Lili, csak a függyöny mögött :P
Az órát én fotóztam a Fizika csodái kiállításon
Az idézet a Johnny Hates Jazz - Turn back the clock számából van.

2 megjegyzés:

Gólya írta...

Mindkét oldalad szuper, és méltán vagy büszke, szeretem ezeket a jó ügyért való összefogásokat.
Sokkal könnyebben adnak az emberek, ha kapnak is érte cserébe valamit, és nyomon tudják követni, hogy a pénzük valóban jó helyen van, jó helyre került!

nine írta...

Hello! Wow, I was so excited to see your blog to let you know that you won my new kit Abloom, and I saw this layout with the "You can do it" and almost made me cry with happiness! I made that alpha you used! Your layout makes the alpha look so perfect and beautiful! Great layout! thank you for making my day!