WendyP Designs ~ Nightfall Dreams

Szeretek játszani, szeretem, ha Random bácsi rám villantja a fogsorát.
Nem pályázok mindenhol, csak ahol számomra csúcs cuccok lelhetőek fel, hiszen már el vagyok látva bőven alapanyaggal. Vannak designerek, 1-2 magyar is, akiknek bukok a készleteire, akiknek azért jó lenne oldalakat készíteni, náluk jelentkezem is 1-1 OKC-ra.
De vannak etalonnak számító tervezők, akiknek elcsípni 1-1 készletét nagy öröm.
Így történt ez 2 hete és ezen a héten is, WendyP Designs blogján. Hónapok óta nyomon követem, játszok vele, és eddig semmi, most meg 2x is nyakon rakott a szerencse nála.
Előbb a Tempa Chromatica part 3-at , most pedig a Nightfall Dreams Bundle-t nyertem meg készletestől, template-estől, betűstől, mindenestől.
Nem, mintha rá lennék szorulva (szerencsére, és ez maradjon is így!), de ennek a készletnek most nagyon örültem. Gyönyörűek benne a mélyvörös színek!
És a 7th Heaven template kihívására is ebből készítettem oldalt
Diana's Creations sablonjával, amit már nem először, nem másodjára használok fel.
És a nagy készlet

3 megjegyzés:

Rita(006) írta...

Éljen mr.Random! tényleg mennyire szép ez a szín! na meg Lili!

Névtelen írta...

Gratulálok a nyereményhez! Az oldaladról meg nem is szólva!!!!!

millu írta...

Gratulálok,el is hiszem az örömöd,szenzációs készlet.Szuper az oldal!!